Tropik Cennet
Bir çift, aileleri için Maui, Hawaii yamaçlarında okyanus manzaralı bir ev inşa ediyor. Bütçe dostu bir Quonset kulübesi tasarlasalar da beklenmedik sürprizlerle karşılaşıyorlar.