Maine'deki Kulübe
Çevre dostu bir çift Maine'de ahşap ve samandan bir kulübe inşa edebilmek için ağır kış koşullarıyla mücadele etmektedir. Bu inşaatı bol ağaçlı bir ormanda yaparlar.