Bir Günlük Uncle Grandpa
Uncle Grandpa başını bir kavanoza sıkıştırır. Bay Suratsız ve Pizza Steve'in, Uncle Grandpa taklidi yapıp bir çocuğa yardım etmesi gerekir.