Slip Away
Yüzbaşı Colson, polis soruşturmalarının kalitesini sorgular. Janette, Le Bernardin'e iner. Annie beste yapmaya çalışır. Mimi teyze, rapçi Mannie Fresh'den bir parça alırken Davis yeni bir yetenek keşfeder.