Nerede Saklanıyor?
Bir anne, oğlunu polisten saklamak için akılalmaz yollara başvuruyor. Bir kapı zili kamerası eve girmeye çalışan kostüm maskeli ve yarı çıplak bir suçluyu kayıt altına alıyor.