Üçlü Cinayet
Üniversitede yaşadıkları fırtınalı bir aşkın ardından Michael ve Elizabeth evlenir. Ancak Michael'ın cesedi yerel bir golf sahasında bulununca karanlık gerçek ortaya çıkar.