Nikolai berbat bir hastadır ve Ruth onun yaralanmasının ardındaki gerçeği öğrenir. Brenda'nın kaçamakları yazmasına yardımcı olabilir ama nişanlanma konusundaki duyguları, özellikle Billy hastaneden çıkınca daha da karmaşık hâle gelir.