Adult Content
Pied Piper ekibi iş alımlarıyla, Russ da mali haberlerle meşgulken; Richard, düşmanla birleşme ya da çekilme olasılığıyla yüzleşir. Gavin, Nucleus'un başarısızlığını başarıya dönüştürmeye çalışır. Dinesh internette bir kadınla flörtleşir.