Rüyalarımın İncisi / Delik Şakaları 2: Boşa Gidenler / Dağınık Robot
Porky ve Daffy inci bulmak için dalışa giderler. / Elmer Fudd bir av kazası geçirir. / Wile E. Coyote yeni bir kostüm alır.