Sia'yı Görüyorsun, Şimdi Görmüyorsun!
Daphne, yakın arkadaşı şarkıcı ve söz yazarı Sia'dan bir telefon alınca, çete kendilerini korkunç ve kötü bir hayaletle karşı karşıya bulur.