It's Hard to be a Saint in the City
Apartmanlarından atıldıktan sonra Costello ve Iris, karanlık çökmeden önce kalacak yer bulmak için çabalarlar. Bu arada Selby'nin hapisten dönüşü Costello, Iris ve Gloria'dan karışık tepkiler alır.