The First Annual, Semi-Inaugural Eden 2 Blackfulla Royale
Charlie'nin annesi onunla yeniden bağlantı kurmak için Eden 2'ye gelir ve Monty'nin arazideki hak iddiasını üstlenmek için gizli bir görev alır.
Yaşadığı kişisel felaket olayının ardından kendisini Eden 2'deki kıyameti planlayan uyumsuz bir topluluğunun merkezinde bulan Aborijin bir kadın Charlie'nin hikayesi.