Macar savaşı öncesi strateji tartışılırken, Hasharia'nın yardım önerisi reddedilir. Fransa'dan davet gelir, Prens ve ekibi Fransa'ya gider. Kaybolurlar ve Nostradamus ile karşılaşırlar.