Powerpuff Gücü
Okul, yatağa gitme vakti ve dev canavarları alt etmek göz korkutucu olabilir ama Powerpuff Girls bir araya geldiğinde her görevi başarırlar. Blossom, Bubbles ve Buttercup sizlerle!