Uyuyan Köpek / Kokarcalı / Arlo ve Yılan
Lucas ve Findley bir pasta bulur. / Bir kokarca Avokado'ya koku püskürtür. / Lucas Arlo'yu bahçe hortumunun yılan olmadığına ikna etmeye çalışır.