Çılgınlıktan Öte
Bounty, Manastır'a pilotsuz bir şekilde gelince Lloyd, Arin, Sora ve Riyu ipuçlarını izleyerek savaşın içinde kalmış Kai ve Nya'ya ulaşırlar.