I Promise You'll Be Happy
Öfkeli Chad son randevusundan gözyaşları içinde ayrılır. Harold her şeye rağmen yüzüğü Michaela'ya verir. Stanika ve Noureddine uzaktan ilişki yürütmeye çalışır.