Jig-a-Bobo
Diana, Kaptan Lancaster'dan potansiyel olarak tehlikeli bir ilgi görür. Atticus ve Leti, Atticus'un geçmişinden beklenmedik bir ziyaretçinin pansiyona gelmesiyle kendilerini geleceklerini korumaya çalışırken bulurlar.