The Panamanian Monkey Job
Ekibin yeni bir üyesi ve Hardison'ın dahi üvey kız kardeşinin gelişiyle birlikte ekip, şeytani bir milyarderin parasını alıp suçluların iadesinin mümkün olmadığı bir ülkeye kaçmasından önce ayrıntılı bir soygun yapmak üzere Panama'ya doğru yola çıkar.