His Visit: Day Nine
Sezon finali. Butchie ve Kai, neşeli bir haber ile uyanırlar; Imperial Beach, yenilenmiş Stinkweed tarafından düzenlenen derme çatma bir geçit törenine ev sahipliği yapar.