Hella Great
Sezon prömiyeri. Issa, Lawrence'tan ayrılmasının ardından yeni bir iş atamasında zorluklarla karşı karşıya kalır. Lawrence yeni hayat düzenine uyum sağlarken Molly iş yerindeki değerini sorgular.