Morris Minor Traveller ve Maserati Ghibli
Bizimkiler İngiltere'nin en büyük özel otomobil kolleksiyonunda bir Morris Traveller buluyorlar. Surrey'de ise makul fiyatlı bir Maserati'ye göz koyuyorlar.