Graduate Roosevelt Island
Modern sanat ve tasarım unsurları kullanan Ben Weprin ve ekibi NYC'deki Cornell Tech'in fütüristlik vizyonunu adanın tarihçesiyle birleştiren bir otel tasarlar.