Doğal olarak hiçbir hayvan Grizzy'nin “ayı ayrıcalıkları” ile yarışmaya cesaret edemiyor. Lemmingler hariç; bir araya geldiklerinde ayı kadar büyük, güçlü ve akıllılar.