Kaçırıldı
FBI ajanları kaçırılan Larry ve Connie Van Oosten'ı bulmak için Illinois'te zamana karşı yarışır. Çifti canlı bulmaya çalışan ajanların ortaya çıkardığı gerçek kasabayı şok eder.