Gizemler
Dünyanın ileri gelen şeytan çıkarma uzmanları şeytanların ele geçirdiği bedenlere ve her şeytan çıkarma seansında insanlığın ruhunu kurtarmak için verdikleri savaşa dair gerçek hikâyeleri paylaşıyor.