Mystery of the Ancient Battle
Jeremy Wade, kafa karıştıran bir askeri yenilgiye, Actium Muharebesi'ne farklı bir açıdan bakıyor. Ardından bir balinanın bir insanı kurtardığı ilk vakayı tespit etmeye çalışıyor.