Push Comes to Shove
Nathan, Madeline ve Ed'i Abigail hakkında konuşmak için akşam yemeğine davet eder. Celeste, Perry'nin endişelerine rağmen Madeline'in oyununu destekler. Jane, geçmişinin kilidini açar.