The Explosion Implosion
Howard ve Sheldon babalarıyla ilgili yaşadıkları hayal kırıklıkları üzerinden bağ kurarken Leonard'ın annesi (CHRISTINE BARANSKI), Penny ile yakın arkadaş olur.