Kovboylar Bölgesi'nde Buhar Savaşı
Kevin, Buharlı Smythe'ı Ben ile savaşırken yeni yöntemler kullanmaya ikna eder. Ben ise günü kurtarmak için eski moda yöntemler düşünmelidir.