Rath: Sonsuz Parti Gezegeni
Savaşın yıktığı gezegenlerini bırakıp tatile çıkan Petropianlar, Appoplexia’ya gider ve kristal yapılarıyla oyuncu kedigil yerlilerini şaşırtır.