Şokkaya: Fulmanian Fethi
Fulmini, asla doymaz. Gezegen enerjisi emen bu fetihçi ırk, enerjisi tükenmiş gezegenlerinin dönmesini sağlamak için diğer gezegenlerden enerji çeker.