Pulkanat: Sessiz Çember
Lepidopterra’da yaşam, kötü kokan uyumlu bir çaba gerektirir. Zehirli gaz ve slime dolu vahşi yaşam, bataklık gezegeninde düzeni sağlamaya çalışır.