Son Savaş: Bölüm 2
Gwen ve Kevin'ı kurtarmaya çalışan Ben yenilir ve Omnitrix'ten vazgeçer. Güçleri olmasa da Dünya istilasını engellemek için Vilgax'ın gemisine biner.