Gençlik Hayalleri
Nick Carter gençliğinde Backstreet Boys adlı erkek grubuyla ünlü olur. Yıllar sonra eski pop yıldızı Melissa Schuman, Carter'ın kendisine cinsel istismarda bulunduğunu iddia eder.