Babam Annemi Öldürdü
Beş yaşındaki Audrey annesi Diane'in vahşice bıçaklanarak öldürülmesine tanık olur. Annesinin yakından tanıdığı biri tarafından öldürülmesi Audrey'yi dehşete düşürür.