Saab's Your Uncle
The name Saab might not always strike fear into the heart of the luxury performance crowd, but Mike gets his hands on something special, a 2001 Saab 9-3 Viggen! A name inspired by Saab's aviation links, this really is a fighter jet on four wheels.