Deepak's Dream Porsche Cayenne
Police officer Deepak loves the Porsche Cayenne. Mike takes Deepak's car and a few hundred pounds, flips a Honda S2000 and fixes a broken BMW. But the big money comes from a van, which Elvis transforms from a rust bucket into a sleek 21st-century ride.