Masquerade
Stefan and Damon decide on a new plan to deal with Katherine at the Lockwoods' masquerade ball. Katherine calls on an old friend, Lucy, to attend the ball with her. Things take an ugly turn when Matt and Tyler start doing shots with their friends.