Highest Highs, Lowest Lows
Josh Gates recounts club members' death-defying exploits to the top and bottom of the world. Edmund Hillary and Tenzing Norgay summit Mount Everest, two submariners plunge seven miles under the Pacific and a pilot skydives from the edge of space.