Termite Tempest
Derek saves a 1966 Pontiac Tempest with a rare overhead-camshaft six-cylinder engine. But just dusting off cobwebs won't do this car justice. While Dan the Interior Man works his magic on the upholstery, Derek sets to work converting this OHC six to EFI.