Chapter Seven: Carnival of Souls
As the Millwood carnival approaches, Mouse and Tabby each struggle with secrets and Noa notices Shawn isn't himself. Meanwhile, Imogen considers her baby's future, and Faran confronts everything that's been plaguing her.