The First Annual, Semi-Inaugural Eden 2 Blackfulla Royale
Charlie's mother arrives at Eden 2 to reconnect with her, and a secret mission to take on Monty's claim to the land.
After a personal crisis, Charlie, a young Aboriginal woman, joins a quirky group of doomsday preppers at Eden 2, preparing for the apocalypse.