The Holy Grails
Jason is inspired to discover more when he finds himself at the feet of a Holy Grail piece. He sets off on a quest to locate a 1960 Les Paul, a 1936 Knucklehead with its original paint and two Brough Superiors as he reminisces about this season's journey.