Africa's Most Dangerous Snakes
A deadly snake could take Matt out of the challenge -- or become lunch. Survivalists' tracking skills are tested as they scramble to recover the remaining caches before their competition. Gary and Waz hatch a plan to coax Stacey into sending Jeff home.