At the airport. Lamput morphs into luggage. The Docs accidentally hijack an alien's spaceship. The Docs and Lamput face off for the ultimate shapeshift contest! Specs Doc hypnotizes on Lamput! Lamput plays pranks on the terrified Docs at a haunted house.