Amber's Story
Amber Heard was a reluctant witness in the UK libel case that laid bare the reality of her troubled marriage to Johnny Depp. Legal experts and friends of Heard share insight on a Hollywood romance gone wrong and the trial's explosive conclusion.
Johnny Depp and Amber Heard made headline news for their sensational breakup. When Depp sued The Sun in London for libel, a mass of personal videos, recordings, texts and photos emerged, leading to unprecedented insight into the stars’ troubled marriage.