Is Jack Daniel's Black?
Caroline Randall Williams learns about Nathan "Nearest" Green, a Black whiskey distiller whose central role in creating the signature taste of Jack Daniel's whiskey was lost for decades. She also meets the woman behind a new whiskey empire honoring him.