Salih’s survival panics Memduh, who must alter his plans with Ateş. Meanwhile, Behzat seizes an opportunity to arrest Yücel based on Ferruh’s statement, and a past case comes back to haunt them. Salih’s visit to Behzat brings unexpected revelations.