A Basement Kitchen for a Georgian Home
The deVOL team designs and makes an atmospheric kitchen in the basement of a stunning Georgian townhouse in east London. Meanwhile, at Cotes Mill, Paul and Helen are finally able to throw open the doors of the secret garden to their staff.